Després de la ultima desesperació, veient que no tenen cap tipus de seguiment sobre els productes enviats i que no arriba, portant ja 3 setmanes, els pregunto el què altre cop sobre el producte.
La primera contestació la de sempre, disculpes etc, i em diu en Jose ES que sempre em respon el mateix, anem a comprovar la direcció i em fa un copy paste. Abans cagarme en la puta de dir res vaig a la neva fitxa de client a la web de Wiggle i miro si no he fet jo un error garrafal d’adreça, però no és el cas. Jo els poso C/Carrer X, 5 3°1° i en el seu copy/paste em posa C/Carrer X, 53°1° així que ràpidament em suposo l’error de que ha anat a parar al número 53 en lloc del 5 per culpa del seu programa que es menja els espais en blanc. Acte seguit els contesto que l’error que han fet es quelcom seu i que per tant son ells qui han traspassat malament l’adreça a Royal Mail i ells a Correus. Veuen l’error i m’ofereixen la possibilitat de que mel tornin a enviar o de reembolsar-me la quantitat, els foto una mica la bronca, ja que ho volia per el dia 9 per la Triatló de Cambrils, i els dic que m’ho reembolsin.
Després m’il•lumino i penso, coi pots anar al 53 a veure si allà està la carta de notificació, ja que no és el primer cop que venen cartes aquí del num 53 i els hi he portat com a bon ciutadà :). Just quan acabo de pensar-hi rebo un correu confirmant que em fan la devolució de l’import i que si la comanda apareixes que els hi comuniqui, realment qui «en su santo juicio» els hi comunica per que et cobrin després de tot això?
Veurem si la jugada acaba sortint be, ja que si no tenen cap informe de si correus ho te o no, potser no el tenen de si s’ha retirat o no, ja que probablement es tindrà que anar a recollir allà, en tot cas sempre series tu vs Wiggle dient que no has anat tu. No se.. ja vorem, ja os explicaré