Bon dia,

Aquest cap de setmana vam tenir un problema de targetes SIM a la empresa, per la nostra sorpresa quan truques al 900101010 i la operadora virtual o centraleta automàtica no aconsegueix resoldre’t el problema, surt un missatge que la atenció està de Dilluns a Divendres de 8 a 22h i dissabtes de 8 a 15h.

Que vol dir això? Dons que les empreses no treballem el cap de setmana o que els problemes que tinguem el cap de setmana a Movistar li importa més aviat poc, com moltes altres coses….

Primera solució que vaig pensar anar a una tenda física Movistar per que hem solucionessin el tema, contestació de la tenda, has de trucar al 900101010…. dic però que no saps que no hi ha atenció? Òbviament no sabien res i la segona solució brillant que em dona es trucar al 1004 des d’un telèfon Movistar PARTICULAR, perfecte… si tinc telèfons d’empresa a sobre tindré que tindre un particular per poder trucar?

Com que de recursos no em falten, aconsegueixo un i al trucar i demanar per gestionar per la línia que vull, d’empresa clar, em diu que tinc que trucar al 900101010 i que òbviament no sabia res del tema.

Lo més fort de tot això és que farda de tenir els millors preus del mercat i serveis, i penses que com és el gran la atenció és la millor, però cada cop queda més clar que, igual que en la política, només es redueixen serveis i s’augmenten beneficis de les grans empreses sense cap impunitat. Total que ami com empresa no m’ha trucat ningú dient que deixo de tenir atenció 24h per els problemes que puc tenir, tot i pagar més de 1000€ al mes en telefonia….

Espero que serveixi per donar-vos per assabentats, que no se us espatlli res el cap de setmana!!